این شرایط و ضوابط کاربر  در مورد استفاده از وب سایت معتبره صدق میکنند این وب سایت توسط معتبره ارائه میشود. در این شرایط کاربر، کلمه “ما” به “معتبره” اشاره دارد.

تصور میشود که این شرایط کاربر شامل کلیه قوانین، خط مشی ها و دستورالعمل های دیگه هست که در اینجا به آنها اشاره شده یا در غیر این صورت ممکن است در وب سایت منتشر کنیم (به این ترتیب، قوانین، خط مشی ها و دستورالعمل ها ممکن است گاهی اصلاح بشوند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد).

دستورالعمل های استفاده از خدمات معتبره” (که از این پس “راهنمای کاربر” نامیده میشوند)، که در https://motabare.com/user-guide قرار دارد. در صورت بروز هرگونه تضاد بین شرایط مندرج در اینجا و دستورالعمل های کاربر، دستورالعمل های کاربر حاکم و کنترل خواهد شد.

با استفاده از وب سایت، شما قبول میکنید که تابع شرایط کاربر، از جمله راهنمای کاربر هستید. اگر این شرایط کاربر را قبول ندارید، اجازه استفاده از وب سایت ما را ندارید و از شما درخواست میشود که دیگر از وب سایت ما استفاده نکنید. ثبت نام به عنوان یک کاربر مستلزم پذیرش صریح این شرایط کاربر توسط شما است.

قوانین مربوط به خدمات ارائه شده توسط وب سایت معتبره

  • لیست وب سایت ها و اکانت های شبکه های اجتماعی
    1- وب سایت ها /اکانت های شبکه های اجتماعی در معتبره با درخواست صاحب وب سایت یا به درخواست کاربران درخواست کننده وب سایت ها لیست می گردد.
    2- درصورتی که شما صاحب وب سایتی هستید یا تجربه خرید از وبسایتی دارید و این وب سایت در معتبره ثبت نشده است میتوانید از بخش ثبت درخواست وبسایت درخواست ایجاد وبسایت را بدهید.
    3- اگر وب سایت شما قبلا ثبت شده است میتوانید درخواست تغییر اطلاعات را برای ما ارسال کنید؛ تغییر اطلاعات پس از احراز هویت شما انجام می گردد.
  • نظرات درج شده توسط کاربران: نظرات موجود در وب سایت معتبره که روی هر کسب و کار توسط بازدیدکنندگان وب سایت درج می شود.
    1- دیدگاه های منفی از جایی که قابلیت راستی آزمایی توسط ما را ندارند، صرفا بصورت -دیدگاه منفی- و بدون متن و صرفا با درج امتیاز درج می شوند.
    2- درصورتی که خواهان عدم ثبت دیدگاه در مورد وبسایتتان هستید میتوانید با ما از طریق فرم تماس بگیرید. پس از احراز هویت ثبت دیدگاه و امتیاز متوقف خواهد گشت.
    3- سعی شده است تا حد امکان از ثبت دیدگاه و درج امتیاز با استفاده از هویت سنجی و ثبت IP  و شماره تلفن جلوگیری گردد. دیدگاه های درج شده تقریبا به لحاظ تکراری بودن کاربر و دیدگاه خالص سازی می شوند.
    4-معتبره به شما حق دسترسی غیرقابل انحصار، محدود و دسترسی به وب سایت را میدهد. به منظور دسترسی کامل و استفاده از وب سایت، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و به عنوان یک کاربر ثبت نام کنید (از این پس به عنوان “کاربر ثبت شده” شناخته میشوید).
    5-شما فقط مجاز به ثبت یک اکانت برای هر فرد در وب سایت هستید. اکانت شما شخصی بوده و نباید آن را به دیگران منتقل کنید.
    6-برای تبدیل شدن به یک کاربر ثبت نام شده، به رمز عبور نیاز دارید. شما رمز عبور خودتان را انتخاب میکنید که هنگام ورود به وب سایت باید با شماره موبایل شما فعال بشود. رمز عبور کاملاً شخصی هست و شما نباید آن را در اختیار دیگران قرار بدهید. مسئولیت شما این است که اطمینان حاصل کنید رمز عبور شما به دست شخص ثالث نمی افتد. اگر متوجه شدید که رمز عبور به خطر افتاده یا ممکن است در معرض خطر قرار گرفته باشد، موظف هستید در این مورد به ما اطلاع بدهید. اگر این خطر وجود داشته باشد که رمز عبور شما به خطر بیفتد یا قوانین کاربر نقض بشود ما میتوانیم رمز عبور شما را تغییر بدهیم.
    7-در طول مراحل ثبت نام، باید یک نام کاربری انتخاب کنید. هر وقت در وب سایت ما نظری ثبت کنید یا در مورد محتوای تولید شده توسط دیگران نظر ثبت کنید (به قسمت 2.1 مراجعه کنید) نام کاربری شما در وب سایت نشان داده میشود. بنابراین، باید در نظر بگیرید که آیا مایل به استفاده از نام کاربری هستید که توسط دیگران قابل شناسایی باشد. نام کاربری شما نباید (1) شامل کلمات توهین آمیز باشد، (2) نباید شامل عبارت”Guest” ، “Admin” ، “.dk” ، “.com” و … باشد. (3) نباید حاوی ویژگی هایی باشد که متعلق به شخص ثالث، از جمله نام افراد مشهور، یا نام های شخصی که حق استفاده از آنها را ندارید باشد. شما تضمین میکنید که نام کاربری شما هیچ گونه حقوقی (از جمله حقوق مالکیت معنوی) متعلق به شخص ثالث و یا مربوط به شرایط کاربران دیگر را نقض نمیکند. (۴) نام کاربری شما باید شامل نام حقیقی و کامل خود باشد.
    8-ما در هر زمانی، بدون اطلاع و بدون پیش داوری، مجاز به حذف، تعلیق یا تغییر اکانت شما در صورت نقض یا عوامل مشکوک به نقض شرایط کاربر یا قوانین قابل اجرا هستیم. هنگام حذف اکانت خودتان، دیگر به خدمات موجود در وب سایت دسترسی نخواهید داشت که نیاز به ثبت نام و یا ورود شما به عنوان یک کاربر ثبت شده دارد. هنگام حذف اکانت شما، ما این حق را برای خودمان محفوظ میدانیم که محتوای ایجاد شده توسط کاربر که در وب سایت ایجاد کردید را حذف کنیم.
    9- علاوه بر این، ما این حق را برای خودمان محفوظ میدانیم که در هر زمان و بدون اطلاع یا توضیح، مشخصات و محتوای ایجاد شده توسط کاربران را حذف کنیم. در این مورد، سلب مسئولیت ما بدون محدودیت اعمال میشود.
    10-در صورتی که در معتبره ثبت نام نکرده باشید، حق ندارید به قسمت هایی از وب سایت که نیاز به ثبت نام کاربران را دارد دسترسی داشته باشید.
  • امتیاز دهی در نظرات: با درج هر نظر امتیاز نیز دریافت می گردد.
    1- امتیاز ها در بازه یک تا 5 می باشند.
    2- امتیاز 1 به معنای ضعیفترین و امتیاز 5 به معنای بهترین می باشد.
    3- میانگین امتیازات بصورت محاسبات ریاضی خطی و از مجموع دیدگاه ها و امتیازات ثبت شده درج می شود.

قوانین صاحبان کسب و کارها

  • هر وب سایت یکبار اجازه ثبت دارد و درخواست های ثبت سایتهای تکراری حذف می گردد و ترتیب اثر داده نخواهند شد.
  • درصورتی که نمیخواهید با ما همکاری کنید درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما ارسال کنید، پس از احراز هویت، سایت شما بدون دیدگاه نمایش داده می شود.
  • درصورت عدم امکان احراز هویت شما به عنوان صاحب کسب و کار به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • امکان ویرایش دستی امتیازها و دستکاری غیر اخلاقی دیدگاه ها مقدور نیست، ما تمام مسئولیت محتوای تولید شده توسط کاربر را رد می کنیم. عدم مسئولیت ما، بدون محدودیت، در مورد هرگونه محتوای تولید شده توسط کاربر، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر که توسط ما ویرایش شده اعمال میشوند. ما در قبال هرگونه پیوند به وب سایت های شخص ثالث در محتوای تولید شده توسط کاربر، از جمله در مورد محتوای صفحه ای که محتوای تولید شده توسط کاربر به آن پیوند دارد، مسئولیتی نداریم.
  • میتوانید با ارسال مشتریان راضی خودتان آمار خودتان را بهبود ببخشید. توصیه ما به این روش می باشد.

قوانین کاربران و مشتریان کسب و کارها

  • هنگام عضویت، شماره تلفن شما اعتبار سنجی خواهد شد.
  • روی هر کسب و کار یکبار مجاز به ارسال دیدگاه می باشید.
  • دیدگاه های منفی حاوی فحاشی و نام اشخاص کلا حذف می گردد و ترتیب اثر نخواهد داشت.
  • دیدگاه های منفی در وب سایت ما چون قابلیت احراز صحت توسط ما را ندارند و این مورد در حیطه اختیارات نهاد های قانونی می باشد، با متن “دیدگاه منفی” و صرفا ثبت امتیاز انجام می گردد.
  • شما بدین وسیله به ما حق جهانی، غیر انحصاری، دائمی، غیرقابل برگشت، بدون حق امتیاز و مجوز انتشار، نمایش، تکثیر، اصلاح، ایجاد آثار مشتق شده و بهره برداری تجاری از هرگونه مطالب، اطلاعات، اعلان ها، بررسی ها، مقالات یا سایر موارد منتشر شده توسط شما را میدهید. انواع ارتباطات (که از این به بعد به عنوان “محتوای تولید شده توسط کاربر” نامیده میشوند) که در وب سایت به عنوان یک کاربر ثبت شده ایجاد میکنید. ما ممکن است آزادانه از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنیم و محتوای تولید شده توسط کاربران را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذاریم.
  • کاربران ثبت شده مسئول محتوای تولید شده خودشان هستند که در وب سایت منتشر میکنند و مسئولیت حقوقی و قانونی آن را می‌پذیرند.
  • کاربران ثبت شده تضمین میکنند که تمام محتوای تولید شده که توسط آنها ارسال شده در وب سایت صحیح و واقعی است(در مواردی که آنها واقعیت ها را بیان می کنند) یا واقعاً وجود دارد (جایی که نظرات خودشان را بیان می کنند).
  • محتوای تولید شده توسط کاربر باید مربوط به شرکت یا سازمانی باشد که کاربر ثبت نام شده از آنها خرید کرده یا از محصولات یا خدمات آن شرکت یا سازمان استفاده میکند.
  • شما نمی‌توانید محتوای تولید شده خودتان را در مورد شرکت هایی که با آنها روابط شخصی یا حرفه ای دارید منتشر کنید.
  • کاربران ثبت شده هرگز نباید اجازه بدهند که شخص ثالثی محتوای تولید شده توسط آنها را در وب سایت منتشر کند که شامل موارد زیر باشد:ماهیت بازاریابی داشته باشد یا اهداف بازاریابی را دنبال کند ، غیرقانونی، فریبنده، گمراه کننده، کلاهبرداری، تهدیدآمیز، آزاردهنده، افتراآمیز، شکنجه گر، فحاشی، پورنوگرافی یا ناسزا باشد، دارای موارد جنسیتی، سیاسی یا نژادی باشد، حقوق دیگران را نقض کند، از جمله هرگونه حقوق مالکیت معنوی، حقوق خصوصی و یا حقوق تبلیغاتی را نقض کند. توهین آمیز باشد یا به هر نحوی قوانین و مقررات محلی، ملی یا بین المللی را نقض کند،

    این شرایط کاربران را از جمله دستورالعمل های کاربران را نقض کند، هرگونه اطلاعات شخصی در مورد فرد دیگر از جمله نام افراد، آدرس ، شماره تلفن، آدرس ایمیل، اطلاعات کارت اعتباری یا هرگونه اطلاعات دیگری که میتواند برای ردیابی، تماس یا جعل هویت آن شخص استفاده بشود را فاش کند.

    دارای اهداف و یا محتوای غیرقانونی باشد (یا اهداف غیرقانونی را ترویج کند)، یا از نظر سیستمی مضر (مثل ویروس های رایانه ای، اسب های تروا، کرم ها، داده های خراب یا سایر نرم افزارهای مخرب) باشد.

  • کاربرانی که در تولید محتوا در هر زمینه ای مشارکت میکنند باید تضمین کنند که محتوای تولید شده توسط آنها قانونی و مطابق با شرایط کاربران هست. اگر معتبره اخطار دریافت کند یا در غیر این صورت متوجه بشود که محتوای تولید شده توسط کاربران قوانین فعلی و یا شرایط کاربر را نقض میکند، ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربر را بدون هیچ گونه اخطار حذف کند و ما ممکن است موارد نقض شده را با توجه به شرایط به اطلاع کاربران برسانیم. ما میتوانیم بدون اطلاع کاربران محتوای آنها را حذف کنیم، اگرچه ما تلاش میکنیم کاربران را در مورد حذف و دلیل آن مطلع کنیم.
  • کاربران ثبت شده بدین وسیله به ما این حق را میدهند که در صورت نقض محتوای ایجاد شده توسط کاربران ثبت شده، اقدامات قانونی را که لازم میدانیم انجام بدهیم.
  • کاربران ثبت شده باید تضمین کنند که ما را برای هرگونه ادعایی که ممکن است در نتیجه نقض شرایط کاربر یا قوانین جاری علیه ما ثبت بشود را جبران کنند. کاربران ثبت شده باید از هرگونه ادعا یا ضرر ناشی از ادعای شخص ثالث علیه ما ناشی از محتوای تولید شده توسط کاربر و خسارت وارد شده به ما را جبران کنند.
  • کاربران تایید میکنند که نظرشان بدون هیچ گونه غرض ورزی با هدف تخریب و یا گمراه کردن افراد، شرکت‌ها و کسب و کارها است و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و شرع اسلام بوده و مسئولیت قانونی و حقوقی آن را می‌پذیرند.

شرایط عمومی

  1. وب سایت ها و خدماتی که ما از طریق وب سایتمان ارائه میدهیم، شامل کلیه فناوری های اساسی و حقوق مالکیت معنوی آنها، منحصراً برای ما هستند و هیچ مجوز یا حق دیگری به چنین فناوری زمینه ای اعطا نمیشود. اگر بازخورد، ایده یا پیشنهادی در مورد وب سایت یا خدمات ارائه شده در وب سایت ما ارائه بدهید(“بازخورد”)، ما آزاد هستیم که از چنین بازخوردی به طور کامل استفاده کنیم.
  2. محتوای موجود در وب سایت، شامل حقوق مالکیت معنوی، متن، ویژگی ها، گرافیک، نمادها، عکس ها، محاسبات، منابع و نرم افزار، اموال ما یا شخص ثالث(غیر از کاربران ثبت شده) تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران اجرا و اداره میشوند و قوانین کپی رایت و علائم تجاری ما از موارد ثبت شده هستند.
  3. کپی، توزیع، ارائه یا سایر استفاده های غیر مجاز از وب سایت یا قسمتی از آنها، نقض قوانین کپی رایت ایران بوده و بنابراین ممکن است مجازات های مدنی و یا کیفری را برای شما در پی داشته باشد.
  4. تا حدی که توسط قانون به ما اجازه داده شده، حقوق استفاده رایگان از محتویات تولید شده توسط کاربران به طور غیرقابل برگشت، بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و بدون محدودیت های سرزمینی، با ارسال محتوای تولید شده توسط کاربران به ما منتقل میشود.
  5. همه نام های شرکت، علائم تجاری و سایر ویژگی های تجاری موجود در وب سایت، اموال ما یا شخص ثالث (غیر از کاربر ثبت شده) حساب میشوند و فقط باید با اهداف قبلی ما یا شخص ثالث برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار بگیرند.

سلب مسئولیت

    1. وب سایت، محتوا و خدمات ارائه شده در وب سایت “همان طور که هست” ارائه شده و بدون هر نوع ضمانتی در دسترس هست. معتبره به طور صریح از هرگونه ضمانت نامه، بیان، اعمال یا قانون، از جمله بدون محدودیت هرگونه ضمانت غیرقابل نقد، بازرگانی یا تناسب برای یک هدف خاص خودداری می کند. وب سایت و خدمات ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی یا مسئولیت اصلاح، به روز، مداخله، تعلیق یا قطع بشوند.
    2. ما هیچ گونه تضمین یا ضمانتی در رابطه با هرگونه محتوای تولید شده توسط کاربر در وب سایت منتشر نمیکنیم. علیرغم موارد فوق، معتبره در هر زمان ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربر (از جمله ناشناس کردن) را بررسی و ویرایش کند. اگر چنین اقداماتی (1) با درخواست شخص ثالث انجام بشوند، (2) طبق قوانین قابل اجرا باشند یا (3) برای مطابقت محتوای تولید شده توسط کاربر با دستورالعمل های کاربر ما ضروری باشند.
    3. ما تمام مسئولیت محتوای تولید شده توسط کاربر را رد می کنیم. عدم مسئولیت ما، بدون محدودیت، در مورد هرگونه محتوای تولید شده توسط کاربر، از جمله محتوای تولید شده توسط کاربر که توسط ما ویرایش شده اعمال میشوند(5.2 را ببینید). ما در قبال هرگونه پیوند به وب سایت های شخص ثالث در محتوای تولید شده توسط کاربر، از جمله در مورد محتوای صفحه ای که محتوای تولید شده توسط کاربر به آن پیوند دارد، مسئولیتی نداریم.
    4. توصیه ها ، بررسی ها ، نظرات و شرکت های خاص، خدمات، مشاغل الکترونیکی در وب سایت توسط کاربران ثبت شده ارائه میشوند و مورد تأیید ما نیستند. ما تمام مسئولیت محتوای وب سایت را رد میکنیم. استفاده از خدمات ما از هر نظر تنها بر عهده کاربران ثبت شده هست. ما هیچ مسئولیتی در قبال در دسترس بودن وب سایت نداریم.
    5. هدف از ایجاد معتبره به هیچ عنوان باجگیری از شرکت‌ها نبوده و با ساخت یک اکانت رایگان می‌توانند به تمامی قسمت‌های معتبره دسترسی پیدا کرده و استفاده کنند. ما به هیچ وجه به دنبال تخریب و یا آسیب زدن به هیچ کسب و کاری نیستیم و هیچ پروفایلی بدون اطلاع ایشان ایجاد نمی‌کنیم. تمامی پروفایل های موجود در معتبره توسط کاربران ایجاد شده و مسئولیت حقوقی و قانونی آن را پذیرفته‌اند. معتبره یک شبکه اجتماعی اشتراک نظرات است که کاربران می‌توانند آزادانه در آن مشارکت کنند و اقدام به ثبت نظر برای هر شرکت و کسب و کاری در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و شرع اسلام و مندرجات، شرایط و ضوابط معتبره کنند.
    6. اگر مالک کسب و کاری نسبت به خلاف و جعلی بودن نظرات مشکوک باشد، ابتدا می‌بایست مالکیت صفحه خود را بدست بگیرد و احراز هویت کند. (که تمام مراحل رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست) و سپس نسبت به گزارش نظرات مشکوک از طریق آیکون پرچم پایین نظرات اقدام کند تا تیم حقوقی معتبره پیگیری‌های لازم برای برای صحت سنجی نظرات گزارش شده، انجام دهد. درصورت مشاهده نشدن مدارک کافی، با نظر و شخص نظر دهنده طبق شرایط و ضوابط معتبره برخورد خواهد شد. و درصورت تمایل مالک کسب و کار شماره شخص نظر دهنده در اختیارشان برای پیگیری های حقوقی و قانونی قرار خواهد گرفت.
    7. ما هیچ نظری را بنا به درخواست مالک حذف و یا ویرایش نمی کنیم. درصورتی که شما به نظری که در صفحه کسب و کار شما ثبت شده اعتراض دارید، می توانید پس از احراز هویت و کسب مالکیت صفحه خود، نسبت به درخواست شماره فرد نظر دهنده و اطلاعات کاربری وی اقدام کنید. همه افرادی که در معتبره نظر ثبت می‌کنند، مسئولیت قانونی و حقوقی آن را پذیرفته و درصورت شکایت شما مسئول پاسخ‌گویی به آن هستند.
    8. ما هیچ کسب‌وکاری را در معتبره ثبت و یا حذف نمی کنیم. تمام صفحات ایجاد شده توسط کاربران بوده و مسئولیت حقوقی و قانونی آن را پذیرفته‌اند و معتبره در هیچ مورد مسئولیت پذیر نخواهد بود.
    9. معتبره مسئول حل و فصل مشکلات و اختلافات بین کاربران و مالکین کسب‌وکار‌ها نیست و دارای صلاحیت لازم نیز نمی‌باشد. از شما دعوت می‌کنیم در صورتی که با مشتریان خود به اختلاف خورده اید، ضمن انتقاد پذیری و پذیرفتن نظراتشان از طریق سیستم مدیریت مشتریان خود اقدام به ارتباط با کاربران ناراضی و جلب رضایت آن‌ها کنید.

محدودیت مسئولیت

      1. ما در هیچ موردی مسئولیت پذیر نخواهیم بود، شبه جرم (شامل بی احترامی) یا موارد دیگر در مورد خسارات ناشی از استفاده از وب سایت مسئولیتی نداریم. سود، قراردادها، گردش، تجارت، فرصت کسب و کار، از دست دادن یا فساد داده ها یا بازیابی داده ها ارتباطی به ما ندارند (2) هرگونه ضرر و زیانی که در پیوند با تعهدات به اشخاص ثالث (اعم از مستقیم ، غیرمستقیم یا متوالی) بوجود بیاید ما مسئولیتی نداریم (3) هرگونه عوامل غیرعادی، مخصوص، به طور موثر و یا به طور خاص برخی از کشورها و سایر مراجع حق استثنا یا محدودیت مسئولیت برای آسیب های احتمالی یا متوالی را مجاز نمیدانند، بنابراین محدودیت ها و استثنائات فوق ممکن است برای شما اعمال نشوند.
      2. مسئولیت کلی ما، شامل مسئولیت محدودیت برای نقض پیمان، نادرستی (هرچند مجازات یا نمایندگی)، شبه جرم (با احتساب نادیده گرفتن)، خدمات ما هرگز به هیچ وجه فراتر نیست. شما موافقت میکنید که هیچ ادعا یا اقدامی مرتبط با استفاده از وب سایت یا خدمات ما یا این شرایط کاربر، ممکن است توسط شما بیش از یک (1) سال پس از رویداد قابل اجرا ارائه بشوند. هيچ چيز در شرايط كاربر شامل مسئوليت هيچ يك از طرفين در مورد موضوعاتي نيستند كه تحت قوانين قابل اجرا نميتوانند مستثني يا محدود بشوند.

سایر شرایط کاربر

    1. ما میتوانیم در هر زمان، بنا به تشخیص خودمان، شرایط کاربران را اصلاح کنیم یا تغییر بدهیم. ما تلاش میکنیم تا در مورد چنین تغییراتی پیشاپیش اطلاع رسانی کنیم. ما میتوانیم در هر زمانی، به تشخیص خودمان و بدون اطلاع قبلی، وب سایت را ببندیم، تغییر بدهیم یا سازماندهی مجدد کنیم. شما به عنوان یک کاربر ثبت شده میپذیرید که تحت شرایط جدید کاربر قرار بگیرند. هرگونه تغییر در شرایط کاربر در وب سایت ذکر میشوند. ما همچنین تلاش میکنیم تا کاربران ثبت شده را در مورد تغییر شرایط کاربران مطلع کنیم. کاربران ثبت نام شده موافقت میکنند که استفاده مستمر از وب سایت پس از هر گونه ویرایش به معنای پذیرش شرایط جدید کاربران هست.
    2. اگر هر یک از این شرایط کاربر غیرقانونی یا بدون اثر تلقی شود و بنابراین اجرا نشود، این امر هیچ تاثیری بر قابلیت اجرا و اجرای قسمت باقیمانده از شرایط کاربر نخواهد داشت.

مدت و فسخ

    1. ما ممکن است حق دسترسی و استفاده از خدمات ارائه شده در وب سایت را در هر زمان و به هر دلیلی بدون مسئولیت خاتمه بدهیم. اگر این کار را انجام بدهیم، یا اگر بخواهید حساب کاربری خودتان را حذف کنید، هرگونه حق اعطایی به شما در اینجا فوراً متوقف میشود. بخش های 2 تا 10 در صورت پایان شرایط کاربر پابرجا میمانند.

قانون و مکان قابل اجرا

    1. شرایط کاربر و روابط بین شما و معتبره بدون در نظر گرفتن تعارض مقررات قانونی آن توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره میشوند. هرگونه اختلاف باید منحصراً در دادگاه های واقع در شهر مشهد مطرح بشود و بدین وسیله طرفین به صلاحیت چنین دادگاه هایی رضایت میدهند.

سیاست حق کپی رایت

    1. این سیاست معتبره هست که (1) دسترسی به مطالبی را که معتقد است حسن نیت دارند دارای حق نسخه برداری هستند که به طور غیرقانونی کپی و توزیع شده باشند توسط تبلیغ کنندگان، وابستگان، ارائه دهندگان محتوا (اعضا) یا کاربران، مسدود یا حذف کنند و (2) حذف و قطع خدمات به مجرمان متخلف. معتبره مطابق با قانون حق نسخه برداری هزاره دیجیتال سیاستی را در قبال نقض حق نسخه برداری اتخاذ کرده است. این سیاست در آدرس و در دسترس دستورالعمل های تماس با نماینده معتبره برای دریافت اعلان نقض ادعایی (“نماینده تعیین شده”) است.